fucking shit

Åh jag blir så jäkla arg! Och rädd. Sa ju upp min fasta anställning på vero moda (ångrar inte det) och började i h&m's vikariepool för det skulle tydligen finnas HUUR MYCKET JOBB som helst. Ja, INNAN de delade in poolen i flera pooler, så att man bara kan ta pass i en viss del av stan. Idag vill jag verkligen jobba, men inga pass är utlagda förutom ett i upplands väsby mellan 12-18. Känns ju värt?! Hoppas att det dyker upp ett pass i kista, typ 15-21.30 eller så. Jag är så himla orolig att jag inte ska få ihop till ungefär de timmarna jag hade på vero moda. Är van att tjäna ganska bra om man får säga så, och vill helst inte få flera tusen mindre. Sen är det ju så jävla tråkigt att vara ledig när man inte alls vill det eller känner att det behövs. Jag vill jobba. Undrar om jag ska börja på nån liten kurs eller kompletera med ett till extrajobb? Vill jobba och tjäna pengar så att jag kan ha ett roligt liv. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0