fotboll ikväll

Hej! Nu är jag på bättre humör, har fått några fler jobbpass, bland annat i jakobsberg, på sergelg1. och i kista. Ikväll är vi bjudna hem till Niklas familj på söder för att äta tacos, kanske dricka vin? och kolla på fotbollen. Vi blir ett par stycken så det blir roligt :)

Sen jag sa upp mig på vero moda och började på h&m så känner jag mig mycket friare. Visst att det är jobbigt ibland att inte veta hur ens jobbvecka ska se ut, men nu känner jag att jag kan hitta på så mycket mer saker, att jag kan välja att jobba de dagar/tider som passar mig, fritiden kommer alltså i första hand.

Imorgonkväll ska vi t.ex ha tjejkväll igen, på torsdag ska jag fika med Martina och Åsa och helgen har jag helt öppen för förslag!

Nu ska jag väcka min älskling som däckade direkt efter jobbet.

Uppskatta varandra och livet!

PS! Vill också skänka en tanke till Marcus Jannes familj (den 21-åriga killen från järna som hängde sig igår live på flashback). Rest in peace Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0