allyouneedislove.

Tjohooo! Hur mår ni?

Idag ska jag iväg och jobba i upplands väsby! Känns faktiskt kul att åka runt lite och upptäcka nya ställen. Sen när man väl står och jobbar inne i en h&m-butik spelar det faktiskt inte någon roll vart man befinner sig, för det är så jäkla kul!

Ikväll ska vi iväg och fira Benny som fyllt 40 (Benny är Niklas pappas frus ex, krångligt va?). Det ska bli jättekul, men jag måste åka hem i tid eftersom att jag ska jobba på café imorgon ;)

Ha en bra dag!







Pics. Pics.

Kommentarer
Postat av: bambi

jobba på café idag!? :D woow spännande! lycka till pärlan min

2010-10-23 @ 09:48:33
URL: http://alexandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0