2010.10.27

God morgon solstrålar!

Haha, vilken tur att Martina rättade mig angående vart jag ska jobba idag. Trodde jag skulle till mörby, men tydligen hade jag bokat ett pass i täby. Så det kan bli va.

Ikväll ska vi tjejer på stand up på "syster och bror" vid tekniska. Det ska bli jätteroligt :) Synd bara att jag börjar så tidigt imorgon, annars hade det nog blivit "EN HEL DEL" vin.

Just nu mår jag väldigt bra. Känner mig fri; jag kan göra vad jag vill, när jag vill. Jobba när jag vill, vart jag vill.
Det enda som fattas är lite mer ledig tid med min älskling <3 Skulle hemsk gärna åka till torö en helg och bara mysa, basta, äta god mat och rå om varandra.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0