välbehövligt? eller...

Nä hörni, tror jag ska unna mig en ledig dag idag! :) Har fått ett pass i täby på söndag och har kört långa pass o veckan så jag kan nog vara ledig... tror jag... Känns för stressigt att jobba till 19.30 när vi ska vara hos Alexandra då, och jag vill gärna strosa runt på fältan och hitta det sista tills ikväll och köpa alkohol osv! Haha, märker ni att jag försöker övertala mig själv? Känner mig lite dålig som kanske inte kommer jobba 5 dagar denna vecka, men...pengar är inte allt!

Det ska bli riktigt roligt ikväll ialla fall! Massa härliga utklädda tjejer, mat och dricka! <3


Kommentarer
Postat av: linda

åhh lyx! jag vill också klä ut mig haha. ska ni ut lr e d hemmafest? pöss!

2010-11-05 @ 13:15:04
URL: http://lindaedling.blogspot.com
Postat av: Anonym

linda: det e både hemma och ute :D perfekt kombination!! vi får ses snart <3

2010-11-05 @ 13:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0