100 frågor...

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Niklas och Christian
3. Hur lång är du? 170-171 cm tror jag. Skulle vilja vara längre...
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Paranormal activity 2 på bio tror jag nog, går på bio och hyr film ofta så det är svårt att komma ihåg. Den var ialla fall bra, kunde varit läskigare dock ;)
5. Vem ringde du senast? Älskling
6. Vem ringde dig senast? Älskling
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Kan du be wikipedia hålla truten..."
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms faktiskt, gillar inte att prata i telefon så ofta.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? separerade, de var aldrig gifta!
10. När såg du senast din mamma? Typ 3 månader sen :/
11. Vilken ögonfärg har du? Blå (ibland skiftar de i grönt, då blir jag jätteglad)
12. När vaknade du i dag? 09.00! Duktigt att gå upp då även fast att man var ledig
13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for christmas och tänd ett ljus.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma på gärdet och på en härlig strand på mallorca.
15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter är ju ingen hit alltså
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas att jag har fått barn eller att det är på gång. Är fortfarande tillsammans med Niklas och har ett sjukt bra och roligt liv! Alla mina nära och kära mår bra, vi har precis köpt en underbar lägenhet i vasastan/östermalm.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Har nog aldrig varit speciellt rädd...
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jag skratttade för mig själv när jag satt och gjorde om bilder på Alicia och på Niklas pappa med olika frisyrer. HAHA!
19. Hur stor är din säng? Våran säng är 1,60!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Spritt språngande naken!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4, två till mig dock.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Södertälje och Stockholm 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Ohyeah! Fast ibland lite blyg, beror på sällskapet.
27. Vilken är din favoritglass? Calipo cola
28. Vilken är din favoritefterrätt? Banana split!
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Ja, en kopp om dagen!
31. Vad dricker du till frukost? Samma svar som ovan.
32. Sover du på någon särskild sida? Mest i skedposition med Niklas, annars på rygg om jag är riktigt trött.
33. Kan du spela poker? Naej.
34. Tycker du om att mysa/kela? Besatt!
35. Är du en beroendemänniska? Nej, det är jag inte. Sen är jag lite väl onyttig men...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Farmor, Thim Salo, Daniel Habbeb mfl ;)
37. Vill du ha barn? Ja, flera!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite franska och spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? 2 ggr men då var det inte jag som hade gjort mig illa
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, men jag tycker om att varva med bassäng faktiskt. Lite av varje liksom.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, alkohol och kläder!
42. Äger du dyrbara smycken? Inte direkt. Ett halsband jag fick på studenten av mormor.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Jag fastnar för tv-program som alla andra hatar. Till exempel: sjukhuset, SOS gute/västkust, det okända... sen gillar jag top model, så mycket bättre.
44. Kan du rulla med tungan? Nej.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Måste svara Elina Tegel som Åsa skrev. Annars Becca på mitt förra jobb :D
46. Sover du med gosedjur? Ja, Muffin sover med oss...
47. Vad har du för ringsignal? Den vanliga iphone-signalen.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt glas med rosé... fast det är mer... korall.. :P
50. Flirtar du mycket? Nej! Bara med Niklas isåfall.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inte körkort :/
53. Vilken var den senaste boken du läste? Mina hemligheter med Sophie Kinsella.
54. Läser du dagstidningen? Ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Åker inte bil så ofta och när jag gör det måste jag vara still så jag inte blir åksjuk.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Haha, säkert vinyl!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Typ min kassakod till nån H&M-butik.
59. När var du i kyrkan senast? Vet inte, morfars begravning eller nån gång för att tända ljus.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Anna-lena!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 eller 2 nätter på kråmö. Fifan.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Niklas eller min familj
63. Vad lyssnar du på just nu? Jobbigt babbel från en dålig film... Alexander.
64. Har du varit med i tidningen? Ja, med bloggen, från högstadietiden, födelsedagar m.m
65. Vad är det konstigaste du ätit? Kattbajs... haha skoja, jag vet inte!
66. Vem såg dig naken senast? Niklas.
67. Vad är det för färg på din tandborste? Vit/rosa.
68. Hur imponerar man på dig? Jag imponeras av folk som är självständiga, har bra självförtroende, kan bjuda på sig själva och tar tag i saker.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Niklas.
70. Har du någon piercing? Öronen.
71. Din största vinst? J750 kr på bingolotto när jag var liten, eller 1500 kr på presentkort när jag jobbade på vero moda. Då vann resten av gänget också ett!
72. Civilstånd? Förhålland och sambo!!!
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, inspirationssidor, aftonblader, massvis med bloggar, fastpools hemsida m.m.
74. Är du fåfäng? Ganska men inte överdrivet.
75. Ångrar du någonting du gjort? Inget speciellt faktiskt, tycker inte man ska ångra så mycket, allt har väl en mening...typ.
76. Hur gammal är din pappa? 46 barre!
77. Vilket är ditt drömjobb? Någonting inom h&m, typ inköpare. Eller så vill jag öppna en egen mysig butik.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Åka till hälsingland och träffa släkten som bor kvar där, och ta körkort.
79. Vad har du haft för husdjur? en hamster, 2 dvärgkaniner, en lånefisk, 2 katter.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? när jag var liten hatade jag min "grisnäsa" och mina pyttesmå öron, jag är kvarts finsk, jag har haft glugg mellanframtänderna som jag fixade bort hos tandläkarn.
81. Svär du ofta? Ibland.
82. Sverige när det är som bäst? En varm sommarkväll efter en heldag på stranden. GRILLFEST!
83. Kan du åka slalom? Nej jag är sämst
84. Vad har du ätit i dag? 2 tunnbrödsrullar med kalles randiga, gulasch soppa och nachochips. Nu gör vi pizza!
85. Vad har du för utbildning? gymnasieutbildning.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mitt ansikte
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Vill ha smalare lår
88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag är omtänksam och snäll
89. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag har svårt att säga ifrån
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Återkommer
91. Saknar du något? Ja, en jävla massa pengar
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, jag tycker man ska fira så mycket som möjligt här i livet
93. Vad gör dig ledsen? Att se hemlösa människor tigga på gatan och alla människor som bara går förbi
94. Vad gör dig glad? Kärlek
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej
96. Vad ska du göra i helgen? Det blir bara jobb & mys
97. Vad är det knasigaste du gjort? När jag var liten var min morfar taxichaufför i alfta i hälsingland. Han hade en apparat hemma som man kunde anropa till taxichaufförerna i. Jag pillade massa med den och ropade "morfar är en bajskorv" i den. Morfar ringde 5 minuter senare och var... mindre glad...
98. Vad har du för laster? Godis, vin och annat onyttigt. Och ett extremt shoppingbehov.
99. Vem är din förebild? Pappa
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Dricka lite vin och äta pizza.

Kommentarer
Postat av: katarina

haha jäklar vad många frågor..och vilken nörd jag är som läser igenom allt! men kul att läsa iaf :)

2010-11-18 @ 12:43:18
URL: http://bokattisorkester.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0