gummilurker

Hola! Igår jobbade jag på lidingö hela dagen, jobbade till och med över lite... Sen drog jag till fridays och hade en riktigt trevlig tjejkväll :) Åt god pasta och drack massa vin. Yummy. Jag och Jonna var inte klara där utan drog vidare till Laroy och hängde med alla småttingar. Kände mig så jävla ful. Gummistövlar, gammalt smink, fula kläder, ruffsigt hår och en stor väska och påse hade jag med mig. Men det blev ju kul ändå ;) Kom hem vid 2 och kl 3 gick Niklas upp för att åka till jobbet. Vilken tajming. Idag börjar jag jobba kl 15 och då slutar han typ. Saknar min gose <3


Nu ska jag snart iväg till butik 038 (den stora H&M med HOME bland annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0