best memories

Somsagt så kom ju min familj igår. Jättemysigt! De hade med sig 4 kartonger med gamla grejer från min uppväxt. Jag var ju alltid en sån som inte kunde slänga saker, typ skolböcker osv. Det är jag glad för nu :) Har varit jätteroligt att kolla igenom!



Hittade en pärm med mammas gamla klistermärken som hon samlade när hon var liten.



1977, det var ett tag sen!



Jag var lite bezzaatt av en viss popgrupp..



Lite spicegirls kludder i min dagbok.



Gillar att jag först är farlig, sen ba "kanin"



Önskade mig en tvillingsyster...



Det gick inte så bra för mina kaniner.



......



ÄLSKADE!!! Spice girls.


Kommentarer
Postat av: alexandra

haha fyfan va söt:) älskar också att kolla i gamla dagböcker, skönt att vara så liten allt var verkligen lätt.. :P men förresten du svarade aldrig förra veckan på fb.? om vi ska ta o ses lite snart? <3

2010-11-14 @ 16:35:54
URL: http://alexsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0