vilken vecka!

Igår mina vänner hoppade jag in som extra i gallerian och tjänade lite extra stålar. Efter det mötte jag upp min älskling och tog ett glas på utecompaniet. Sedan blev det god italiensk middag på capri på nybrogatan (våran favoritrestaurang). Jag åt sjukt goda "pastarullar" som jag inte kan stava på italienska. Matorgasm! Efter vin, prat och god mat åkte vi hem och gjorde oss i ordning och sen mötte vi upp Niklas vänner och spenderade kvällen på F12. Första gången jag var där faktiskt. Stället är himla fint men inte riktigt min stil. Känns som att alla som är där försöker vara så speciella/udda och musiken är konstig. Trevligt hade vi dock :)



Jag & Niklas



Capri's söta meny med lady & luffsen på



Niklas sitter och väljer mat



Johan i sin coola baseballjacka



Christian står och dansar lite



Måste ju ha en posebild på mig själv också ;)



Bad en kille ta kort på oss 2!

Nu är jag bara hemma och njuter av ledigheten. Imorgon börjar en ny vecka med jobb och roligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0