gnällspiken karlsson

Jag är sjuk. Har haft feber till och från sen i onsdags men jobbat ändå. Igår vaknade jag med feber (som för mig som aldrig är sjuk är hemskt), men bestämde mig för att åka till jobbet ialla fall eftersom att jag hade min första öppning 8.30. När jag kommer dit funkar inte min blipp och jag fick panik. Försökte i 45 minuter, med städarna väntandes i trapphuset, men det gick bara inte att komma in. Tillslut fick jag tag på J&J chefen som berättade att hon var påväg *lättnad*. Jag drog hem och sov och har väl mått sisådär sen dess. Är hemma idag också för att verkligen "krya på mig", får se hur det går. Har årets ångest över alla pengar jag förlorar på att vara sjuk. En hel lördag... herregud. Idag får jag visserligen 80% betalt men ändå! Hatar att vara sjuk och hemma från jobbet. Nog om det, hoppas ni hade en bra helg. Niklas är på O'learys och kollar racing med sina kompisar och jag är hemma och har lite egentid, har bland annat kollat "Bella&Tyra-show" när Kissi var gäst. Ha ha ha. Nä, adjöss.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Vi sakna dig på jobbet busis!! Ses i veckan kanske??

Puss

2010-05-16 @ 17:36:40
URL: http://gahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0