ljusare tider

Gud vilken härlig dag. Det har verkligen känts som vår ute. Det var ljust till och med när jag gick från jobbet, hur ofta händer det? Fick sluta innan 17.00 idag så jag skippade träningen och åkte hem till Niklas direkt för att överraska honom <3

Jag har syndat idag.

1. Jag åt choklad (iofs mörk 70%are).
2. Jag köpte en sjal och ett stort färgglatt halsband (jag blir lycklig av materiella ting).


Men som en vän till mig säger: HELT RÄTT!!!

Nu ska jag fixa matlåda till mig och min sovande gris i soffan här! Chili con carne *stavning??* med ris!

Puss.


Snygg som vanligt. Skulle vilja kopiera hennes outfit rakt av!

Kommentarer
Postat av: e

dom bästa två orden, bättre som kombo! ;)

2010-03-09 @ 22:58:43
Postat av: tess

e: haha word!!

2010-03-10 @ 08:54:12
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0