falun

Hej hopp. Hade en sjukt skön söndag igår. Jag och älskling sov väl till halv 2 kanske och sen gick vi och åt pizza. yum yum. Efter det gick vi och hyrde film; luftslottet som sprängdes och couples retreat eller vad den heter. Båda var bra! Vi hann även med en middagsbjudning denna söndag, nere hos Niklas syster och hennes pojkvän. De sötisarna hade lagat världens godaste mat som de ville dela med sig av :) Schysst!

I lördags hade jag vin & ost-kväll med 3 falunbrudar! Elin, Johanna och Michaela. Riktigt trevligt var det. Vi hann även med en drink på 54 på söder.

Idag är jag ledig, så jag ska bara slappa här hos Niklas ett tag innan jag åker hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0