bra bra bra dag

Men heej söta rara. Jag är glad idag! Trots lite halsont + annat så är jag verkligen glad :) Jag var på synundersökning imorse och fick testa ett par bruna linser som var precis så som jag ville ha dem. Så nu är de beställda. Efter det träffade jag min moster lite. Sen har jag bara strosat runt i solskenet, kollat alla affärer (jag skojar inte) på stan, fikat med Martina och fått ett glatt besked av min älskling. Om inte alltför länge flyttar vi ihop! Han och jag, vårat tillsammans. Ska bli så underbart <3 Vill att det ska ske imorgon men får nog hålla ut nån/några månader till :) Vill ni se lite nyshoppat? Kommer i nästa inlägg...


Kommentarer
Postat av: isabell

vilken härlig dag!! jaa nyshoppat är alltid kul :)

pusss

2010-03-11 @ 19:48:58
URL: http://gahlin.blogg.se/
Postat av: Tess

isabell: jaaa hoppas att din dag också varit härlig :) yes det e kul men inte alltid bra! :/ pusss!

2010-03-11 @ 21:22:08
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0