svar på tal

Postat av: P.

mer bilder på dig Therese! och gärna från lite fester o sånt också. såå mycke roligare att kolla på såna bilder :D kommer ihåg en gammal blogg du hade och den var helt sjukt underbar. du laddade upp sjukt mycke bilder från fester osv. och jag blev lika mållös varje gång. för att du verkade ha så fruktansvärt gött liv :D du verkar ha vuxit upp så mkt nu.

Svar till dig P:

Jag tycker jag laddar upp rätt mkt bilder från fester osv :) Nu får jag skylla på att min kamera är urladdad och laddaren är i en kartong på vinden. Sen är det ju som du säger: jag har vuxit upp. När jag började blogga skulle jag fylla 18 år. Nu fyller jag 22, har jobb, pojkvän och lägenhet. Det hade varit rätt tråkigt om jag fortfarande betedde mig som en 18-åring. Dock är mitt liv fortfarande väldigt roligt, vardag blandat med fest! :)


Kommentarer
Postat av: P.

Jo de är klart :) visst verkar du ha ett underbart liv nu också men (ännu) lite mer bilder skulle vara roligt :D Tack för svaret :)

2010-06-07 @ 16:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0