sötis

Medans vi är inne på det här med lunar kan jag ju passa på att slänga in lite sköna dagboksinlägg jag gjorde där! :) Fick faktiskt ett önskemål om att lägga upp mitt första haha... mitt första inlägg var dock ett riktigt tråkigt men här hittade jag nåt som var lite mer spännade.

"

BAKIS!!!!

blir man när man dricker å därför ska jag aldrig prova...!!!!!!!!! *haha, bra va?* jaja, idag va ja å min kompis (lizz_pooh) på bio...=) TSATZIKI som va bra, men trög när han va i grekland...=) jaja, kladda nu lite i min gb, *znälla*

PPPPPPPPPPUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

KKKKKKKKKKRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAMMMMMMM"




Här var jag alltså 13 år och trodde att jag skulle vara nykterist hela livet? Söt.

Kommentarer
Postat av: j

hahaha aa det är rätta takter!



:D

2010-06-15 @ 02:05:09
Postat av: A

du är sötast

2010-06-18 @ 03:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0