shoppat

Idag mår jag betydligt bättre. Man måste få ha lite deppdagar ibland. Igår på eftermiddagen var jag ute på en jätteskön powerwalk. Hade inte ens musik i öronen (!!!), men nu har jag laddat min ipod med massa bra låtar så idag ska jag ta en powerwalk igen.

Igår gick jag från gärdet till stan och sen hem igen. Så nu vet jag vägen till jobbet! :)

Lite nyheter i min garderob (ursäkta de fula bilderna, men min kamera är inte den bästa):



Maxiklänning - Fashion against AIDS - H&M



Parfym - Vintage Kate Moss



Klänning - H&M



Halsband - Indiska, Ring - H&M

Det var det. Nu läste jag på facebook att Isabell ska dricka vin i humlan? Blir också sugen på det såhär kl 12.21 på dagen!!! (Jag är seriös)


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

gillar smyckena!



SV: Gå in på deras sida, tryck på press, sedan bildbank och sedan lösenordsfria bilder! :)

2010-06-15 @ 13:43:53
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: tess

Sandra: tackar :) och tack för hjälpen!

2010-06-15 @ 18:00:55
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0