livet på sommaren

Tudeloo. Idag är jag ledig, grymt skönt. Solen skiner men det är inte så varmt ute tror jag... ska ialla fall sätta mig på balkongen snart och försöka få lite färg. Senare i eftermiddag ska jag hem till Åsa och kolla på skräckis. Tror det blir "paranormal activity", någon som sett den? Det blir även massa godis och chips kan jag lova...

Annars blir det jobb torsdag, lördag. Nadines mottagning på fredag och grillkväll + utgång på lördag. Sa jag att livet är bra?

BTW! Beställde just bruna och gröna linser från fargadelinser.com. De såg inte lika mörka ut som mina jag har nu (som har gått ut).

BTW 2! Sa jag att Blondinbella & Tyra var inne och fick kläder av oss till bella&tyra-show igår på jobbet? Jag blir nervös och generad, 22 år gammal, herregud.......



Cool outfit. En mingelbild från stureplan of course!

Kommentarer
Postat av: Antoniomarlin

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2012-08-27 @ 08:04:41
URL: http://antoniomarlin.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0