hipp hipp hurra för mig idag!

Tja semesterbloggen!

Gud vad jag måste ta tag i denna värdelösa blogg i höst. Just nu orkar jag bara inte :)
Igår gick jag, Niklas och Johan ut och käkade middag på grodan (Johan var den enda som kunde komma och fira oss igår, vissa hörde inte av sig, andra ville inte gå ut pga regnet blabla). Det var jättetrevligt och maten var god. Efter grodan drog vi vidare till "oj oj oj" på söder. Där vart lite för mkt shots för mig så jag var tvungen att dra hem rätt snabbt innan klockan ens hade slagit 12 tror jag? Vi som hade önskat "happy birthday to ya" vid 12-slaget. Haha, jaja.

Idag fyller jag 22 år och firar dagen hemma med min älskling. Vi har hyrt 2 filmer och nu ska han laga pannkakor till mig *min födelsedags-önske-middag*.

Tog en bild igårkväll:


Kommentarer
Postat av: sophie

Grattis en dag i efterskott söta Therése :)

2010-07-26 @ 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0