Hejdå sverige hej mallorca

Har spenderat helgen på torö, helt underbart. Älskar att vara där och bara ta det lugnt eller dricka massa vin om man är sugen på det (vilket jag var i lördags för att fira min semester haha). Idag har vi växlat pengar, besiktat bilen, skrivit ut biljetterna, köpt badbrallor till Niklas m.m. Fixat inför resan med andra ord... Jag har packat en del men det är så jäkla tråkigt!! Packar resten imorgon tror jag, vi ska dra härifrån runt 11.00!

Nu ska vi kolla på film och jag ska försöka att inte tänka alltför mycket på flygresan.. Har googlat ryan air 100 ggr nu för att se om det står om flygkrascher osv men det verkar ganska safe... Aja, lär väl freaka ur som vanligt när jag väl sitter instängd på planet.

Ses när vi kommer hem den 22 juli :) Ska bara njuuuuutaaaa!


Kommentarer
Postat av: Corneliusbettina

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-01-07 @ 20:51:05
URL: http://corneliusbettina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0