thailand, happy and joy!

Can't believe it, men vi är hemma nu. Och jag har inte haft hemlängtan en enda gång kan jag säga. Känns inte sådär jätteroligt att komma hem till kylan... 60 graders skillnad mellan sverige och thailand liksom. Våra 3 veckor gick hur fort som helst och jag vill redan tillbaks! Alla thailändare är så jäkla glada, snälla och trevliga, vi svenskar borde lära oss av dem! Vi bodde jättefint, på ett nybyggt lägenhetshotell. Stora stilrena lägenheter, inredda i vitt och svart. Vi har gjort massa roliga saker, varit på phi phi i 4 dagar sammanlagt (åkte dit vid olika tillfällen), solat, badat, åkt tuktuk, partat, shoppat, tatuerat oss, och annat. Orkar inte skriva allt nu, kom hem imorse och är ganska jetlagad... Flygresorna gick bra, förutom att jag var helt säker på att det var terrorister på planet hem. Det satt typ muslimer vid varandra som jag tyckte verkade skumma. Så jag satt och stirrade på dem under hela resan, och gick förbi och låtsades skulle gå på toa för att se om de höll på med nåt skumt. Jag tyckte att de kollade med konstiga och menande blickar på varandra så jag var bombsäker på att de skulle kapa planet. Sen tog jag en till av mina sömntabletter från thailand (som gjorde mig helt groggy) och kände mig lugnare.

Bilder kommer nog imorn, hinner inte åka hem idag! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Robin

Välkommen hem!! :)

2010-01-10 @ 17:34:57
Postat av: tess

robin: tack ska du ha :)

2010-01-16 @ 00:53:18
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0