SVAR PÅ TAL!

  • öhm bara för det så kommer jag inte på någon rolig fråga! men favorit mat? :)

Svar: jag älskar allt med köttfärs typ.. lasagne, tacos och spagetti med köttfärssås. Mmmm nu blev jag hungrig!

 

  • hur kändes det att dansa runt med trosor på huvudet i nykvarn mitt i natten med bortmålande tänder och filma din bästa vän när hon lekte schtekare? hihi

Svar: HEJ ALEXNDRA, det kändes jättebra, för det var ju med dig ;)

 

  • Vad har du för framtidsplaner?

Svar: jag har inte hela framtiden planerad, men jag vet att jag vill hålla med med någonting inom mode. Vad och hur jag kommer dit återstår att se :)

  • Planer på att flytta ihop med killen? Umgås era familjer mkt tillsammans? några nya resor planerade? vad är det värsta du vet (förutom att flyga)=),finaste ngn gjort för dig?, När vill du skaffa barn,hur många? Vart skulle du helst vilja bo i framtiden.

    HIHI här fick du några frågor att bita i =)

    kram kram

Svar: vi har absolut pratat om att flytta ihop, men känner att det är så bra som det är! Men när det känns helt rätt så händer det :)

Våra familjer umgås inte så jättemkt pga allt annat man måste ha tid med, jobb, ungar osv. Min pappa och Niklas pappa har dock känt varandra i flera år!

En resa som är planerad är till Mallorca i sommar då vi åker ner hela släkten för att fira min låtsasmamma som fyller 40!

Det värsta jag vet förutom att flyga är den ständiga oron att det ska hända mina nära och kära något hemskt! Jag tror typ att hela livet är livsfarligt och oroar mig hela tiden i onödan.

Det finaste någon har gjort för mig... hm... kommer inte på något, men att bara finnas till och älska mig är ju rätt fint bara det!

Jag vill skaffa barn runt 30 kanske. Det är så mycket man vill hinna göra innan. Blir jag gravid innan så är det menat så, samma sak om jag blir det efter 30. Jag vill ha 2-3 stycken knoddar :)

Jag vill fortsätta att bo i stockholm, fast jag vill bo i en jättefin sekelskifts lägenhet innanför tullarna, i vasastan eller gamla stan helst. Jag vill ha sommarhus på gotland och ett ställe i thailand eller något annat varmt land där man kan gömma sig på vintern!

 

  • Vem skulle du vilja se ut om du fick byta utseende?

Svar: om jag vill byta utseende med någon så skulle jag lätt välja modellen Natasha Poly!

 

  • På en skala från 1-10 hur snygg tycker du att du är?

 

  • Om du fick vara en annan person för en dag, vem skulle du vara?

 

  • Vem var din första kärlek?

 

  • Vilket är ditt drömyrke?

 

Svar: OJ! Vad svårt. Det där varierar verkligen. En bra dag kan jag känna mig som en 8-9, en riktigt dålig dag kan jag ligga nere på typ 2. Men jag är oftast rätt nöjd med mitt utseende!

Om jag fick vara en annan person för en dag skulle jag vilja vara nån av tjejerna från the hills kanske!

Min första kärlek? Om man räknar så långt bak man minns var det nån kille på dagis som hette Mario haha. Om man räknar på "riktigt" var det nog Andreas. Men Niklas är utan tvekan min största kärlek, så som jag känner nu <3

Mitt drömyrke har med mode att göra. Kanske inköpare för någon stor klädkedja eller ett svenkt märke.


  • Vad för nyckelplagg ska du köpa i vår???

Jag vet inte vad jag ska köpa i vår, men jag kommer nog leva i färgglada tunikor, en snygg mc-jacka, ett par schyssta solglasögon och sen får jag se :)


  • När ska vi äta lunch? :)

Jadu moster, när du vill! Vilken dag kan du?


  • Vilket smink använder du?

Svar: just nu, när jag fortfarande är brun, använder jag knappt något smink alls. Bara min älsklingsmascara från max factor (false lash effect) och lite rouge från isadora. Och ett orange/korall-färgat läppstift från maybeline.

  • Vem är din bästa vän?

Jag har flera vänner som står mig nära, men jag har ingen som är min direkt BÄSTA vän, kan ialla fall inte nämna bara ett namn. När jag var liten hade jag en riktig bästa vän, vi satt nästan ihop. Elina heter hon!

  • Hetaste partylåten just nu?
  • Vem brukade du vara; Harry eller Lloyd? Hahaha
  • Vilket uppträdande tyckte du var roligast i grundskolan? För du var ju med i såå många haha!

Svar: Jag lyssnar sönder David Guetta - gettin over fortfarande. Är inte så uppdaterad när det kommer till partylåtar längre...

Jag brukade alltid vara Lloyd (i dum och dummare), och Elina var Harry haha!

Jag gillade nog våra årliga uppträdanden på Estrad med dansen mest tror jag!


  • Vem av dina vänner är det som är gravid?

  • Vem är din största kärlek, och första?

  • Svartsjuk?

Svar: Min vän Martina är gravid och får barn i april!

Största kärlek: Niklas Första: Andreas.

Jag är inte så jättesvartsjuk längre, förut var jag nog mycket värre.. Men jag har ingen anledning att vara svartsjuk i mitt nuvarande förhållande då vi verkligen kan lita på varandra.


  • Favoritaffär att shoppa kläder i?!

Svar: H&M!

  • Favorit mat?
  • Favorit dricka?
  • Favortit cocktail?
  • Favorit restaurang?
  • Favorit klubb?

Svar: Maten svarade jag på längst upp!

Min favoritdricka... utan alkohol: vatten, mjölk, redbull. Med alkohol: vitt vin!

Favoritcocktail: hm... dricker mest vodka redbull. Annars gillar jag white russian, sex on the beach. Förut drack jag alltid grasshopper och rosa pantern (riktigt sliskiga mjölkdrinkar).

Favoritklubb: sturecompaniet!

  • Hur känns det att vara så fin? :)

Svar: det kan bara du svara på Andrea :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hela släkten till Mallorca? Inkluderar det pappa och hans familj?



Jag har då inte hört något om det.. Skulle vara jävligt lågt om de bara hade tänkt skita i mig och Christian. Aja.. ska man bli förvånad eller?



Näe..

2010-01-23 @ 23:12:50
URL: http://kaehler.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaha okej, då förstår jag.



Marie var, min bästa vän, Evelines mamma. Hon blev mördad..

2010-01-24 @ 15:13:19
URL: http://kaehler.blogg.se/
Postat av: elina

men mysig du är som skrev mitt namn!



träffade din mor på willys, jag och petter. i lördags. :)



NÄR SKA VI FIKA?



svara i min blogg så jag seeer. pössis

2010-02-01 @ 15:47:01
URL: http://volcanic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0