hunger

Hej och god förmiddag! Jag är ledig idag och ligger fortfarande i sängen. Har läst lite ur Elsas Mode av Sofi Fahrman och kollat runt lite på datan. Det är så konstigt. I thailand hade jag ingen matlust alls, åt typ 2 mål om dagen och små-åt ingenting. Måste ha varit värmen. Nu är jag hungrig hela tiden, och sugen på allt möjligt. 3 stycken har sagt att jag blivit smalare i thailand och jag kan säga att det inte kommer bli nåt problem att gå upp de kilona (?) igen! Just nu ligger jag och mumsar på pepparkakor, vart ju inte mycket sånt för mig innan resan, så jag tar igen det nu! MUMS (Maria Montazamy).

Nu ska jag kolla på film, Thelma och Louise. Tror att min moster tycker om den filmen? Har nåt minne av det. Senare dyker det nog upp lite bilder på nyshoppade grejer från thailand osv. Kameran ligger på laddning just nu.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0