filmen igår

Har ni sett snabba cash? Vill veta vad ni tyckte om den... Jag tyckte att den var BRA, absolut. Men inte jättebra, jag hade förväntat mig mer från en av de mest omtalade filmerna just nu. Men den är verkligen värd att se :)

Idag har jag jobbat och nu är jag hemma. Är helt slut, kommer nog somna tidigt ikväll. Imorgon har jag och Niklas 2-årsdag, så vi ska ut och käka (ovanligt) efter jobbet, tror det blir nåt italienskt ställe... Debbie på jobbet föreslog Tarantino som ligger i vasastan, så kanske det!

Här kommer lite bilder från tjejkvällen hos Sema i måndags:









PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad mysigt med två års dag! Jag och min pojkvän firade det också med middag ute, visst det kanskw är lite typiskt sådär men det är alltid mysigt och man får kvalitetstid tillsammans! x

2010-01-28 @ 13:01:10
URL: http://sandycakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med. Den va bra, varken mer eller mindre!

2010-01-28 @ 20:08:43
Postat av: tess

sandra: jaa! :D ja men precis, vi käkar ofta ute men jag tröttnar inte på det!



anonym: precis!

2010-01-29 @ 09:35:01
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0