dancingqueen

Heeej där! Era frågor tog död på mig haha, nej jag skojar bara, har haft fullt upp med jobb och annat. Igår tränade jag för första gången på typ 2 månader. Jag och Bella körde ett danspass på friskis. Det var roligt men det var så mycket folk så man kunde inte ta ut rörelserna ordentligt... Men nu ska jag sakta men säkert komma igång med träningen igen :) Men jag ska bara träna när jag känner för det och för att det är kul, annars lägger jag av.

Idag är jag ledig och har bara legat i sängen hela dagen. Hur skönt? Om någon timme ska jag iväg hem till en jobbarkompis i liljeholmen för tjejkväll :) Det ska bli mysigt. Nu ska jag lägga upp lite kläder på tradera. PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0