white wine

Hello! Nu är jag hemma hos mig i bromma, efter att ha sovit hos Niklas i 2 dygn. Sitter just nu och kollar på teven/datan och dricker ett glas vin. Med mig själv. Är sugen på att gå ut och dansa hela natten lång men det funkar inte riktigt när jag ska jobba imorgon... Eller det funkar, men vi ska på förlovningsfest imorgon efter mitt jobb, och dit kan man ju inte komma helt seg och bakis. Så, det blir hemmakväll med vinet som mitt enda sällskap.

JAG ÄR SÅ JÄKLA SHOPPINGSUGEN! Vill gå in på varenda onlineshop som finns och klicka hem hela deras sortiment, typ. Men jag går oftast in, lägger massa grejer jag vill ha i varukorgen, och trycker på kryss. Jag får en liten kick av det *normalt*, känner mig liksom sparsam när jag bestämmer mig för att inte slutföra köpet. Haha okeej... men ni får ha det så bra! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0