sjukaste drömmen på länge

Hej "allihopa"! Känns som att alla läsare försvunnit från min blogg, men jag får väl skylla mig själv som är så tråkig ;)

Igår jobbade jag ju somsagt i Gallerian och det gick mycket bra! Var dock helt slut efter, så jag åkte hem med älskling och däckade på en gång... eller nej, först var jag faktiskt duktig och målade om mitt sovrum, men hann bara med ett lager, så idag ska jag måla 2 lager till! :) Niklas hjälpte till såklart, men han fick fixa smådetaljerna med penseln.

Jag hade förresten världens sjukaste dröm imorse/inatt. Vaknade och var livrädd och precis då var Niklas tvungen att sticka till jobbet. Jag drömde att Kenza (bloggaren) tog livet av sig! Och att flera människor gjorde på samma sätt. De åkte typ till sjukhuset, tog 2 sprutor och sen dog dem. Och då kremerades dem! Helt sjukt. Kenza gjorde det för att hon haft en hemsk stalker som vägrade låta henne vara... Usch var ledsen på riktigt när jag vaknade nästan!

Haha, knäppt va... Nu ska jag måla. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0