precious

Hello darlings!

Bättre dag idag! Behövde bara en god natts sömn brevid min prins (gick btw och la mig 21.30 igår haha). Idag är jag ledig och har än sålänge bara segat i sängen. Ska börja från början på min sex and the city box hade jag tänkt, man tröttnar aldrig! Annars får jag se vad som händer idag, kanske träffa mor min...

Har roliga dagar framför mig:

Torsdag - ledig, gå på bio med Martina och se precious.

Fredag - jobb, träffa Camila som är hemma från barca och mina andra tjejer för lite drinkar!

Lördag - jobb, avsked för Debbie på fridays.


Sen så ska jag ju gosa med Niklas varje kväll också, brukar oftast sova hos honom på helgerna eftersom att det är närme stan! Gaah... har börjat komma på tankar om att flytta ihop. Tror. jag. är. redo. Snart ialla fall, jag menar, vi är ju ändå varje dag!


<3


Kommentarer
Postat av: Isabell

Oh du kommer älska att bo ihop.. Eller jag menar ni ;)

2010-02-17 @ 14:34:10
URL: http://gahlin.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åå precious e skitbra men hemsk! O martina som e gravid. Bered er på barn-scener som inte är så trevliga.. :(

2010-02-17 @ 18:09:28
Postat av: tess

bella: hope soo :P men det e nog ett tag kvar tills dess..



åsa: är den?? omg ska förvarna henne...

2010-02-17 @ 18:18:45
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0