mysfaktor

Men gud jag fick värsta mys och lyckokänslorna precis och bara kände att livet är så himla bra! Solen skiner, det är en underbar vinterdag, våren och sommaren kommer så småningom de också, precis som varje år, men man måste nog försöka njuta av alla årstider och inte bara gå och längta efter de andra. Jag ska med min vän som är gravid (!) och se vilket kön barnet har, och jag kan inte fatta att lilla Martina som jag känt sen jag var 5 år är gravid och ska få barn om lite mer än 2 månader. Jag har världens bästa pojkvän som finns för mig hela tiden, vad det än gäller. Som pushar mig och tycker att jag är bra, oavsett. Jag har fina vänner, en fin familj och jag vet ungefär vart jag är påväg. Och det är inte konstigt att man i min ålder kan bli förvirrad i bland och undra vem man är och vad man vill, det hör ju till. Jag kommer göra många olika saker i mitt liv, resa, plugga, jobba, skaffa familj, gifta mig, bygga upp ett fint hem, ja jag känner verkligen att allt kommer att gå min väg. Det bara är så!

Nu har jag skrivit av mig lite, måste ju passa på när de här lyckokänslorna sköljer över en. Puss.

Kommentarer
Postat av: bambi

vad glad jag blir :) du är bäst och kommer att lyckas så himla bra! love

2010-02-02 @ 11:58:15
Postat av: Ann-Sofie

Så underbart att känna på det viset. Att kunna se framåt med glädje istället för att må dåligt över framtiden.



Sen har du faktiskt rätt om det här med att längta efter den årstid som man inte befinner sig i... Våren och sommaren kommer ju... Men... (med risk för att gnälla) Jag vill ha det lite varmare nu. Hela jag vill ha värme och sol...

2010-02-02 @ 12:34:02
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0