forever... forever...

Ledig idag, sjukt skönt. Hörde av min vän Elisabeth att det var kaos med tunnelbanetraffiken idag igen, så jag hade antagligen kommit sent till jobbet om jag hade jobbat idag. Idag ska jag bara ta det lugnt och sen ska jag iväg och träna. Skulle ha gjort det imorse egentligen men vaknade upp med halsont så jag avvaktar lite och ser om det går över. :)

Åhh... igår skulle jag shoppa på forever21. Jag hade typ lagt 11 varor i korgen och skulle betala (det blev inte mer än 700 kr), men ångrade mig när jag såg att frakten låg på ca 300-400 kr. Sinnes ju! Men det är bara för att de shippar från USA. Om nån vill shoppa från hemsidan kanske vi kan dela på frakten? De hade så sjukt mycket fint, speciellt smyckena!

Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag sa ju det till dig för länge sen. De levererar dessutom till dörren. Fick betala ca 450:- för det jag hade beställt. Puss

2010-02-22 @ 15:33:33
Postat av: tess

Martina: jaaa!! det e ju sjukt dyrt. men ska vi beställa tsm? :) puss.

2010-02-22 @ 22:28:30
URL: http://modefasoner.blogg.se/
Postat av: Carina

När jag beställde därifrån så fick jag betala tullavgift också, och det kostar lite det också... Men kläderna är ju sjukt billiga så det blev bra i slutändan endå :)

2010-02-24 @ 21:51:30
URL: http://bergc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0