jävla hy!

HATE IT. Min hy är riktigt dålig just nu... får nya "blämmor" hela tiden! Det hinner precis bli bra så kommer nästa omgång, ORKAR INTE. Vill inte gå ut, vill inte ha smink på mig, vill bara gömma mig hemma. Nån som har nåt bra tips? Jag ska börja med att sluta käka godis, dricka ca 7-8 glas vatten om dagen och försöka äta lite nyttigare. Kanske beror på att jag börjat med nya hudvårdsprodukter, kanske får ett break out för att hyn ställer om sig, ingen aning. Blir tokig hur som helst, är trött på att känna mig som 14 år!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vet inte om du röker men det är ju jättedåligt för hyn. Senaste gången jag började med nya hudvårdprodukter fick jag också blämmor :S Så jag gick tillbaka till mina gamla i stället å problemen försvann. Chips äter jag inte längre för dom ger mig blämmor garanterat :( Sen är en del känsligare än andra för väderomslag, den extrema kylan är ju rätt ny så kanske beror det på det med. Men det är aldrig kul med blämmor.



Fin blog du har!

Hejsvejs :)

2010-12-09 @ 16:30:46
Postat av: mamma annica

Du hade ju fått sån bra hy efter att du börjat med en annan sort ju! (Du vet vad jag menar)! Jag tror det beror på;stress,att du oroar dig för mycket i onödan,bytt hudvårdsprodukter,(varför)?,och när det är vinter med lite sol,så är det jätte vanligt att man får sån hy gumman. Prova att sola lite. Men bara lite..Mensdags kanske? P o K <3 mamma.

2010-12-09 @ 22:43:19
Postat av: Tess

mamma: hej mamma :) ja jag har fått bättre hy sen jag bytte p-piller men det kommer ändå ganska ofta :/ har nog med vintern att göra och att jag bytte hudvårdsgrejer. de jag har bytt till ska vara jättebra men man måste nog hålla ut lite :) vill att allt ska bli bra på en gång ju! jaa mensdags också om lite mer än 1 vecka men känns som att jag får finnar hela månaden.. :/ kram love u <3

2010-12-09 @ 22:48:58
URL: http://modefasoner.blogg.se/
Postat av: linda

hej söt! jag fick också så i början, som man brukar när man byter (om man e känslig) :( men d har funkat skit bra för mig. har haft dem länge nu..

men senaste tiden har jag fått sjukt mkt finnar..

men d e stressen, d e jag säker på. min vikt påberkas också. vintern å mörkret...sen all skit man äter.

att man blir deppig. ja allt sånt. d e skit men d e bara att kämpa!

2010-12-12 @ 17:19:42
URL: http://httplindaedling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0