Aoutschh

Hej där!

Idag har jag köpt klart nästan alla julklappar, skönt. Jag har även varit hos tandläkaren och börjat med min rotfyllning, det var en mindre trevlig upplevelse må jag säga. Inte för att det gjorde överdrivet ont, hade ju bedövning, men det var sjukt obehagligt att ligga med öppen mun i typ en timma. Blev helt torr i munnen och käkarna fastnade nästan. Sen gjorde vissa moment såklart jävligt ont också men allt var mest obehagligt. Tog så lång tid så jag kom mer än 1 timme sent till jobbet, pinsamt...

Snart är det jul! :) Ska bli roligt att dela ut alla julklappar, hur roligt är det inte att skämma bort de man tycker om? Har köpt julklappar till 13 pers i år tror jag. Crazy.



Såhär såg våra julklappar ut förra året i thailand. Vi fick köpa för typ 20 kr var och sen lottades klapparna ut. Jag fick en slangbella, lyckat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0