kräftor, kärlek, gyllene tider

Bloggen har fått lida under min underbara helg, men nu är jag här igen! I fredags firade vi Alexandra som fyllt 20 år. Skulle VERKLIGEN INTE gå ut, eftersom att jag inga pengar hade, men hur tror ni det slutade? På amba såklart. Och alkohol fick man tag på ändå. Lyckat var det ialla fall! :)

I lördags åkte jag & baby till vårat landställe på mörkö. Herreguuuuuud så fint det är där, jag önskar jag tog massa bilder så jag kunde visa er, men det gjorde jag ju då inte. Vi kollade på gamla videos från när jag var mindre och efter några timmar rullade de andra gästerna in. Det blev en lyckad kräftskiva och vi gick inte och la oss förän vid 4. Pappa och jag hade även disco i vardagsrummet (jag var den enda som var snäll nog att ställa upp på dans).

Igår åt vi mysig frukost tillsammans och sen tog vi båten till skansundet för lunch. Efter det åkte vi alla hem.

Tycker att det är så kul att min familj och Niklas familj kommer så bra överens och att vi alla kan umgås. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0