unfaithful

Gud, vilken mardröm jag hade nyss. Vaknade upp och började tokgråta. Känslan var så sjukt verklig, hade ont i hjärtat när jag äntligen vaknade. Jag drömde att jag vaknade upp en morgon, och att Niklas inte hade ringt mig. Åkte hem till honom och då fick jag veta av hans låtsasmamma att hans pappa & Niklas varit på strippklubb under natten. Niklas berättar även (helt iskallt) att han åkt hem och sovit hos en av tjejerna. Jag frågar om han sovit med kläder på och om de haft sex och han svarar "nej vi älskade". Jag sprang ut i deras kök helt förstörd och skulle prata med hans låtsasmamma, men den enda som är i köket är hans pappa som börjar skrika på mig att jag är så ful och äcklig och så början han kasta saker på mig.

Hoppas jag aldrig blir så sårad igen som jag faktiskt blivit förut och som jag blev i drömmen. Det gör fysiskt ont.

TUR att det bara var en dröm.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Stackare söta busis!! Men de var BARA en mardröm!! Hoppas du får en mysig dag ändå och försök glömma drömmen!! Puss

2010-04-21 @ 13:46:33
URL: http://gahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0