bunny

Hej och godmorgon. Hade haft en supermysig ledig dag nu om min tv funkade. Men det gör den inte. Så jag sitter här i tystnaden och knapprar på datorn istället. Ska försöka göra lite nytta idag såsom att städa och kanske rensa ur min garderob lite. Ska nog skänka bort massa till myrorna. Och sälja det som går. :)

Annars händer inte mycket idag förutom att vi har personalmöte ikväll 19.30. Sen ska jag gosa med Niklas. Längtar massa tills den 1 maj då vi flyttar ihop. Har inte ens planerat hur flytten ska gå till? Vem som kan hjälpa osv. Folk kommer väl ligga bakis den dagen eftersom att det är valborg kvällen innan osv. Men jag lovar att vi bjuder på pizza och öl om ni vill hjälpa till :) Tyvärr känner jag inga stora starka karlar förutom min pappa då (som ska vara ute på landet den helgen), så Niklas får nog fixa det där med sina vänner/familj.






Älskar små söta kaniner! Bilder är hittade på weheartit. Världens bästa inspirationssida, finns allt!


Kommentarer
Postat av: linda

vi kommer hjälpa dig!! :) puss linda

2010-04-09 @ 16:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0