Lite tid

Okej, nu var det ett litet tag sedan jag bloggade, men det är ju för att jag har så fullt upp :) Vi hade en otroligt mysig glöggkväll hemma hos Isabell i midsommarkransen igår. De bästa var samlade <3 Starkglöggen tog slut ganska fort, haha! Idag har jag jobbat, det var full fart på jobbet och även lite avslutningar. Angelica, chefen och praktikanten är det byebye för nu.. Får se hur det blir :)

Ikväll är jag hemma och kollar på idol och myser i soffan under täcket. Kände inget sug alls för fest, dessutom så ska jag jobba hela helgen. Nästa lördag är det dock party med stort P!

Lite bildregn!

Onsdags:

Älskade gamla stan.



Jag i egen hög person.



Andrea är farlig!


Torsdags:



Bella hade förberett med massa gott!

Tjejerna var där.

Sådär ja, vad gör ni ikväll? Puss.


Kommentarer
Postat av: carro

vad kommer din jacka ifrån? söt är den!

2009-11-30 @ 23:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0