Fynd-dag med farmor

Halloj igen!

Det gick bra hos kiropraktorn, hade inte skett någon förändring direkt förutom att jag sovit helt okej 2 nätter i rad utan voltaren. Ska gå dit en gång till nästa vecka och sen ska vi göra en utvärdering. Hoppas det blir bättre tills dess! Jag har falsk ischias nu vet jag ialla fall. Synd bara att jag gått med det så länge, tror det kommer ta längre tid att behandla.

Efter kiron hämtade farmor upp mig och bjöd mig på pizza. Sen blev det en rundtur på en stor secondhand affär som både hon och jag älskar och sen åkte vi till nykvarn för att kika i nån annan affär. Fick med mig lite fynd hem, alltid roligt!



3 pocketböcker för 20:-

Har ju lite panik över att boken jag läser nu (luftslottet som sprängdes) ska ta slut. Men nu har jag 3 nya böcker att läsa ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0