tjohoooo



DET HÄR ÄR JAG, fast inte idag. Det var nog i fredags tror jag. Vissa dagar är jag rödhårig, fattar inte? Sen är jag snyggt mörkblond andra dagar... Eller det är väl olika ljus. Jaja, i thailand kommer jag bli blond, men sen ska jag göra det ljusbrunt och så får det bli! :)

Hade en supermysig helg i södertälje, älskar att vara hemma och bli bortskämd med mat och kärlek. Det var roligt att träffa tjejerna i lördags också, men utgången var väl sisådär...

Vad har ni gjort i helgen? Haft en bra måndag? Jag har haft lite ont i tänderna och öronen, konstigt.

Kommentarer
Postat av: Robin

Therèse, Utgång i Södertälje blir alltid sisådär eller sämre!

2009-12-15 @ 16:43:14
URL: http://mrknowingitall.blogg.se/
Postat av: tess

robin: jaaa, man lever bara kvar i minnet från när man var 18 och det var så jäkla kul haha!

2009-12-15 @ 19:28:12
URL: http://modefasoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
profilbild

RSS 2.0